TEMATY KOMPLEKSOWE:
CELE WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE:
· zapoznanie z pojęciami związanych z filharmonią: orkiestra, dyrygent, batuta,
· utrwalenie nazw instrumentów,
· rozwijanie zainteresowań muzyką poważną,
· zapoznanie dzieci ze środkami transportu lądowego, wodnego i powietrznego
· wzbogacanie słownictwa związanego z transportem,
· kształtowanie pojęcia „środki lokomocji”,
· zapoznanie dzieci z charakterystycznymi cechami lata,
WIERSZ
„Lato”
B. Borowik
Pani Lato stoi w sadzie, gdzie kwitną akacje,
trzyma koszyk z truskawkami, czeka na wakacje.
Ma kapelusz stokrotkowy i żółtą sukienkę,
a kolczyki czereśniowe zdobią tę panienkę.
Duże drzewo czereśniowe, wabi wszystkie ptaki,
lecz najbardziej smak czereśni uwielbiają szpaki.
W sadzie nie jest tak upalnie, słońce nie tak świeci,
może Lato dziś zaprosi na czereśnie dzieci!
My lubimy smaki Lata, lody truskawkowe,
a najlepsze są schłodzone, soki owocowe.
Lato inne ma atrakcje, które lubią dzieci,
uwielbiają kąpiel w wodzie, kiedy słońce świeci.
PIOSENKA
„Morze”
słowa i muzyka: Jolanta Zapała
1.Jedna rybka, drugiej rybce bajki opowiada.
Jedna rybka, z drugą rybką pływa sobie rada.
Ref.Plum, plum, plum, słyszę morza szum.
Szu, szu, szu, w muszli słychać szum. /2x
2.Jedna foczka, drugiej foczce bajki opowiada.
Jedna foczka z drugą foczką pływa sobie rada.
Ref.Plum, plum, plum, słyszę morza szum.
Szu, szu, szu, w muszli słychać szum. /2x
Skontaktuj się z nami
spciezkowice@ciezkowice.pl
tel. 14 6510040
ul. Tysiąclecia 12
33-190 Ciężkowice